Administratiekantoor Ommen


Wij weten door onze eigen ervaringen wat ondernemers echt nodig hebben. Dus ben jij op zoek naar een administratiekantoor Ommen? Bezoek dan eens ons accountantskantoor in Hardenberg. Je administratie goed bijhouden is voor sommigen een noodzakelijk kwaad. Zonde om hier dus uren in te steken terwijl je dit ook in een veel kortere tijd kunt bijhouden. Een georganiseerde administratie geeft je de mogelijkheid om gestructureerde en gegronde keuzes te maken die je bedrijf ten goede komen. Waarom zou je er meer tijd aan besteden dan nodig is? Wij beschikken over kennis en tal van middelen om te zorgen dat jij gemakkelijk en snel je administratie bij kunt houden. Van het begin tot het eind helpen we je. We adviseren je graag op de basis van de cijfers die je onderneming draait en vanuit hier kunnen we samen een strategisch plan opstellen waardoor je nog meer uit je onderneming kunt halen. Ondernemen doen we dan ook graag samen met je!

Rendementsscan aanvragen

Hoeveel extra tijd heb jij als wij je administratie automatiseren?

Hendriksen is ontstaan vanuit een passie voor ondernemen. Ondernemerschap zit in ons bloed. Wij weten door onze eigen ervaringen wat ondernemers nodig hebben. Dus ben jij op zoek naar een administratiekantoor in Hoogeveen? Administratieve dienstverlening is maatwerk, dat begrijpen wij als geen ander. Wij helpen je graag verder om je administratie op orde te houden en zicht te krijgen. Samen analyseren we je resultaten en denken we mee hoe je meer kunt halen uit je bedrijf.

#1 ONLINE BOEKHOUDEN

Je kunt gebruik maken van administratieve software die wij online aanbieden. Een groot voordeel is dat je geen eigen software hoeft aan te schaffen. Je beschikt altijd over de laatste versie en bij updates regelen wij alles voor je. Daarnaast zijn al je gegevens extreem goed beveiligd en kun je met een gerust hart je onderneming naar een hoger niveau tillen.

#2 SCAN EN HERKEN

Geen bureau vol met papieren en een administratie waar geen structuur in te krijgen is. Met Scan en Herken kun je de binnenkomende facturen scannen met je smartphone/tablet. Vervolgens schiet je ze in je online omgeving en wordt alles automatisch doorberekend en verwerkt. De software herkend de facturen en boekt ze op de goede plekken. Ondertussen houden wij een vinger voor je aan de pols en zijn we er voor je als je vragen hebt. Log hier eenvoudig in bij onze online dienst, scan en herken.

#3 BANKKOPPELING

Jouw bank(en) zijn probleemloos 1-op-1 te koppelen aan de online software. Zo wordt elke boeking op hetzelfde moment doorgeboekt in de administratie. Deze functie is super veilig en ontzorgt je nog meer, zodat jij tijd hebt voor belangrijkere zaken.

#4 DASHBOARD

Met het dashboard lees je je administratie ook nog eens een stuk gemakkelijker. Visionplanner geeft in kleur, grafisch en cijfermatig in één oogopslag, aan hoe jouw bedrijf ervoor staat. Jouw Hendriksen-adviseur bespreekt de resultaten periodiek met je.

Download voor meer hulp en advies onze Hend-Out Specials.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

administratiekantoor Hoogeveen, Accountant Drenthe, Accountant Emmen, accountant hardenberg, Accountant Kampen, administratiekantoor Hardenberg, administratiekantoor Emmen

Henrik Bril AA/RB

Accountant / Kantoorleider

Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.