Tot wel 30% sneller geld van debiteuren door het inzetten van Payt

11 maart 2020 | Geen categorie


Niets zo vervelend als wachten op betalingen van debiteuren, toch? Helaas blijkt uit een analyse van Payt in 2019 dat ruim de helft van alle facturen niet binnen de betaaltermijn voldaan wordt. Wanbetaling van debiteuren is voor mkb’ers zelfs één van de belangrijkste redenen voor faillissement. Met Payt krijg je sneller betaald, omdat Payt je debiteurenbeheer automatiseert en onder andere automatisch herinneringen stuurt en de dialoog met klanten verzorgt.

Wat is Payt?

Payt bewijst dat debiteurenbeheer persoonlijk, efficiënt en effectief kan zijn. De software geeft jou de mogelijkheid om facturen en herinneringen volledig geautomatiseerd te versturen, met volledige controle. Bovendien faciliteert Payt de dialoog met klanten via een geavanceerd communicatiesysteem. Hendriksen zorgt voor een naadloze integratie van Payt met je boekhoudprogramma. Zo helpen Payt en Hendriksen mkb’ers aan snellere betalingen en rust in de organisatie. Al meer dan 10.000 organisaties vertrouwen dagelijks op Payt.

Hoe weten wij dat Payt werkt?

Simpel: wij zijn ervaringsdeskundige. We werken nu al enige tijd met Payt en ervaren zelf het gemak en de professionaliteit van deze betaalbare debiteurensoftware. De positieve ervaring die wij met Payt hebben willen wij jou ook laten ervaren. Wij gunnen jou op tijd betalende debiteuren, omdat jij je dan optimaal op jouw core business kunt focussen.

Wil je meer informatie?

Als gecertificeerd partner van Payt helpen we jou met het implementeren van Payt en automatiseren we jouw debiteurenadministratie. Wil jij ook gebruik maken van Payt? Dat kan! Neem contact op met Gerbert-Jan Hendriksen door te mailen naar g.j.hendriksen@hendriksen.nl, door te bellen naar 0546 – 62 99 00 of door de brochure aan te vragen.

BROCHURE AANVRAGEN

Terug naar overzicht

Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief