Medewerker HR- en salaris (fulltime)


Hendriksen Accountants en Adviseurs is een brede adviesorganisatie met ruim 100 medewerkers verdeeld over 7 vestigingen in Twente. Ondanks dat we een redelijk grote organisatie zijn, houden we van korte lijntjes en een gemoedelijke sfeer. We houden ons bezig met het ondersteunen van andere ondernemers door niet alleen met de boekhouding te helpen, maar ook door mee te denken hoe ze meer rendement kunnen halen. Als medewerker HR- en salaris ben je een belangrijke schakel als het gaat om het ondersteunen en adviseren van klanten in hun HR-processen. Wij werken onder het motto: Ondernemen doe je samen!

Direct solliciteren

Wat bieden wij jou?

Wij bieden je een eigen werkplek voorzien van alles wat jij nodig hebt om je functie goed uit te voeren. Het volgen van cursussen en opleidingen wordt door ons gestimuleerd, zodat jij het maximale uit je carrière kunt halen. Daarnaast heb je veel verantwoordelijkheid binnen je functie en ben jij het aanspreekpunt voor collega’s als het gaat om HR-gerelateerde zaken rondom onze klanten. Er zijn voldoende mogelijkheden om te sparren met collega’s. Je maakt deel uit van ons HR-team bestaande uit jou en twee andere collega’s. Hendriksen is een hecht team; een goede sfeer is voor ons erg belangrijk. Wij doen mee aan sporttoernooien, organiseren bedrijfsuitjes en we hebben natuurlijk ons jaarlijkse personeelsfeest.

Jouw profiel

Je bent een ervaren professional met een sterke persoonlijkheid en goede communicatieve vaardigheden. Daarmee weet je anderen te inspireren en motiveren.

Hieronder in het kort de gestelde functie-eisen:

  • Recent afgestudeerd (0-2 jaar ervaring) in HRM;
  • HBO – werk- en denkniveau beschikt;
  • Je hebt aandacht voor de klant en respect heeft voor zijn collega’s;
  • Affiniteit heeft met salarissen;
  • Je gedraagt je professioneel en communiceert helder en goed;
  • Je bent representatief in de omgang met klanten en collega’s.

Functie inhoud

Als medewerker HR- en salaris houd jij je bezig met het uitvoeren van HR-werkzaamheden voor onze klanten in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan het uitvoeren van een HR-scan bij klanten, informatie van adviseurs verwerken, het opstellen van arbeidsvoorwaarden en contracten en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Daarnaast ga je langs bij klanten om hen te voorzien van HR ondersteuning en adviezen zodat zij hun HR-processen kunnen optimaliseren. Ook houd jij je bezig met het uitvoeren en ondersteunen van de salarisverwerking.

Direct solliciteren!

Ben jij gedreven en werk je graag in een professioneel team binnen een dynamische en informele organisatie en spreekt de functie je aan? Dan zoeken wij jou!

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met José Wesselink, HR-manager, telefoon 0546-629900.

Stuur je sollicitatie (CV met motivatie) naar José Wesselink.

Direct solliciteren

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar het overzicht.

J. (José) Wesselink

Senior HR Adviseur

Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief