Veel nieuwe collega’s zijn begonnen bij Hendriksen de afgelopen periode!

5 augustus 2019 | Blog


In de afgelopen periode zijn er erg veel nieuwe collega’s bij Hendriksen begonnen. In dit artikel en het hierop volgende artikel stellen we ze allemaal aan je voor. In dit artikel stellen we Albertine, Esmee, Milou Linda, Koen & Priscilla aan je voor.

Albertine

Mijn naam is Albertine Lammerink. Ik ben 37 jaar en woon samen met mijn man Xander en twee dochters van 7 en 5 jaar in Oldenzaal.

Oorspronkelijk kom ik uit Drenthe en ben daar in 2000 voor mijn studie HEAO Bedrijfseconomie bij Ernst & Young in Assen terecht gekomen. Sindsdien ben ik in het accountancy vak gebleven. In 2007 ben ik zowel zakelijk en privé verhuisd naar Twente en heb ik 12 jaar gewerkt bij Ten Kate Huizinga (later Mazars) in Enschede, waar ik de nodige kennis en ervaring heb opgedaan. Sinds 1 juni ben ik als Accountant Adviseur werkzaam op de vestiging in Tubbergen, als aanvulling op een leuk team. Ik hoop de komende jaren mijn steentje te mogen bijdragen voor zowel Hendriksen Accountants & Adviseurs als voor haar klanten, dan kunnen we er samen iets moois van maken!

Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin, familie en vrienden. Gezellig op een terrasje of uit eten met familie/vrienden, eropuit met mijn gezin, maar ook thuis in de zomer met een barbecue in de tuin of lekker binnen met een leuke serie of film op tv kan ik mij goed vermaken. Daarnaast probeer ik geregeld te sporten (bootcamp, jumping fitness en sinds kort hardlopen).


Esmee

Op 6 mei 2019 ben ik, Esmeé van Rengs (24), in dienst getreden bij Hendriksen Accountants & Adviseurs. Binnen Hendriksen vervul ik de rol van HR- & Salaris Adviseur, samen met een team van Adviseurs & Administrateurs voorzie ik klanten van advies op het gebied van HR en Salaris.

Het vertrekpunt is het maandelijks verwerken van de salarissen voor al onze klanten. Denk hierbij aan: het draaien van salarismutaties, maar ook het verwerken van wet- en regelgevingen en CAO-wijzigen omtrent salarissen. Wij hebben de kennis in huis en informeren onze klanten dan ook tijdig van belangrijke wijzigingen in wet- en regelgeving. Zo wordt er 24 september a.s. een kennis- en inspiratiesessie georganiseerd om de actualiteiten, o.a. de Wet WAB en wijzigingen m.b.t. premiedifferentiatie in contracten voor bepaalde en onbepaalde tijd, bij onze klanten onder de aandacht te brengen.

Als team hebben wij de ambitie om de dienstverlening aan onze klanten uit te breiden door middel van HR- advies. Met mijn HR-achtergrond, HRM afgestudeerd in juni 2017 en twee jaar werkervaring op het gebied van HR, ga ik Hendriksen ondersteunen om deze ambitie waar te maken.

Wij, Hendriksen & ik, hebben de handen in één geslagen! Concreet houdt dat in dat wij HR bij onze klanten onder de aandacht brengen, hiermee wordt niet bedoeld het opstellen van arbeidsovereenkomsten waar wij al volop mee bezig zijn. Dit gaat een stapje verder! We gaan ons focussen op het in de markt brengen van HR- instrumenten en, op deze wijze, werkgevers voorzien van handvatten t.b.v. het opstellen van effectief HR- beleid. Voorbeelden hiervan zijn: ondersteuning op het gebied van Werving & Selectie (aannamebeleid), ondersteuning op het gebied op het functioneren- en beoordelen van medewerkers (HR- cyclus), maar ook begeleiding op het gebied van verzuim (reductie) en ontslagzaken.


Milou

Ik ben Milou van de Woord, 18 jaar en ik ben 1 juni 2019 begonnen met werken bij Hendriksen accountants en adviseurs als Administratief Medewerker.

In september 2018 ben ik begonnen aan de opleiding Accountancy aan het Saxion in Enschede, inmiddels ben ik daarmee gestopt. Vanaf februari had ik geen studie en wilde ik graag veel werken tot ik weer terug naar school ga. Ik heb eerst een lange tijd bij de Albert Heijn gewerkt maar ik wilde toch iets uitdagender proberen, en aangezien ik mijn opleiding erg leuk en interessant vond wilde ik misschien iets in die richting doen qua werk. Ik ben toen een tijdje opzoek gegaan naar bedrijven waar ik fulltime zou kunnen werken maar er kwam niks naar voren waar ik, zonder ervaring, kon werken.

Mijn moeder heeft een eigen bedrijf en is onderdeel van een stichting, zo is zij in contact gekomen met Marcel Balvers. Mijn moeder kwam erachter dat Marcel bij Hendriksen werkt en daardoor ben ik zelf in contact gekomen met Hendriksen. Ze zeiden dat ze iemand nodig hadden voor de drukke maanden om wat werk op te vangen, daar werd ik heel enthousiast van dus stuurde ik mijn cv op. Een paar dagen later mocht ik op gesprek komen en niet veel later kreeg ik te horen dat ik was aangenomen.


Linda

Mijn naam is Linda Doppenberg, ik ben 27 jaar oud en woon samen met mijn man en zoontje van 10 maanden sinds begin dit jaar in Vriezenveen. Oorspronkelijk kom ik hier ook vandaan, maar de afgelopen 5 jaar hebben mijn man en ik in Nijkerk gewoond.

Sinds juni jl. ben ik werkzaam als Assistent Accountant bij Hendriksen Accountants & Adviseurs in Tubbergen. Een leuke nieuwe uitdaging, waar ik veel zin in heb. Hiervoor was ik werkzaam als boekhoudkundig medewerkster bij een grote transportonderneming in Zeewolde. Hier heb ik altijd met veel plezier gewerkt, maar in verband met de verhuizing naar Vriezenveen heb ik deze baan op moeten zeggen.

Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin, dan gaan we lekker wandelen of een dagje erop uit. Daarnaast doe ik aan yoga, dit is voor mij echt een rustmomentje in een drukke week.


Koen

Ik ben Koen Schuttenbeld, 22 jaar oud en woon in Borne samen met mijn ouders en mijn broer. In mijn vrije tijd voetbal ik veel, dit doe ik bij BZSV de Blauwwitters. Daarnaast kijk ik graag een leuke serie of ga ik in het weekend uit met mijn vrienden.
Op dit moment zit ik nog in de afrondende fase van de Hbo-opleiding Accountancy. Deze opleiding volg ik op het Saxion in Enschede.

Vanaf 11 juni ben ik bij Hendriksen Accountants en Adviseurs begonnen als Junior Assistent Accountant op de vestiging in Rijssen. Ik heb voor Hendriksen gekozen, omdat mij dit een uitstekende stap leek, gezien de mogelijkheden qua ontwikkeling. Daarnaast sprak mij de sfeer bij Hendriksen erg aan, wat voor mij ook belangrijk was in mijn keuze voor Hendriksen.
Dit is mijn eerste fulltimebaan binnen de accountancy. Ik hoop dan ook veel te gaan leren en mijzelf verder te gaan ontwikkelen.

Wij wensen iedereen heel veel succes bij Hendriksen en we zijn blij dat deze groep ons team is komen versterken. Bij Hendriksen hebben we nog meer vacatures open staan. Deze vacatures kun je bekijken via de onderstaande knop. Kom eens langs om kennis te maken met ons. We leren je graag kennen en laten je zien wat voor bedrijf Hendriksen is en ervaar de familiecultuur die hier heerst.


Priscilla

Hoi, ik ben Priscilla Harbantomo en ik ben 48 jaar. Na 20 jaar in het Noorden van het land gewoond te hebben, was het weer tijd om terug te keren naar `het mooie Twente. Ik woon per 1 augustus met mijn dochter van 16 jaar in Hengelo, naast een dochter heb ik ook nog een zoon van 18 jaar. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met mijn dochter of met mijn vrienden, zoals uit eten, winkelen of evenementen bezoeken. Ik doe ook wekelijks aan Yin Yoga, hockey en hardlopen, en kijk ik graag naar films op Netflix. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naar thrillers en science fictions.

In het Noorden van het land heb ik voor diverse accountantskantoren gewerkt. Ik vind het nog steeds een uitdaging om diensten te verlenen aan klanten met als doel dat zij met volle tevredenheid kunnen terugkijken op enerzijds het geleverde werk en anderzijds op het contact. Daarnaast vind ik het ook belangrijk om me verder te ontwikkelen in mijn vakgebied. Ik kijk ernaar uit om voor Hendriksen te werken als Assistent Accountant en ga de uitdaging graag aan! Ik heb er in ieder geval zin aan.


Wij wensen iedereen heel veel succes en plezier bij Hendriksen!

Terug naar overzicht

Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief