(Online) administratieve dienstverlening


Je administratie goed bijhouden is noodzakelijk. Maar waarom zou je er meer tijd aan besteden dan nodig is? Hendriksen heeft het hele proces alvast voor je geprofessionaliseerd. Van de opzet van een administratie tot en met het verwerken van alle gegevens. In slechts 4 stappen brengen we je naar orde, overzicht en inzicht. Zónder al teveel moeite.

Adviesgesprek aanvragen

Administratieve dienstverlening is maatwerk. Wij helpen je graag verder om je administratie op orde te houden en zicht te krijgen. Samen analyseren we je resultaten en denken we mee hoe je meer kunt halen uit je bedrijf.

#1 Online boekhouden

Je kunt gebruik maken van administratieve software die wij online aanbieden. Dan hoef je dus geen software aan te schaffen, beschik je altijd over de laatste versie en hoef je je geen zorgen te maken over updates of beveiliging.

#2 Scan en herken

De binnenkomende facturen kunnen gescand worden met een scanner of smartphone/tablet. Dat kun je prima zelf doen, maar je kunt dat ook aan ons overlaten. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. Ondertussen houden wij een vinger aan de pols voor je. Log hiervoor in bij onze online dienst, scan en herken.

#3 Bankkoppeling

Jouw bank(en) zijn probleemloos 1-op-1 te koppelen aan de online software. Zo wordt elke boeking op hetzelfde moment doorgeboekt in de administratie.

#4 Dashboard

Met het dashboard lees je je administratie ook nog eens een stuk gemakkelijker. Visionplanner geeft in kleur, grafisch en cijfermatig in één oogopslag, aan hoe jouw bedrijf ervoor staat. Jouw Hendriksen-adviseur bespreekt de resultaten periodiek met je.