Logistiek

Welke (logistieke) stromen binnen je onderneming zijn te verbeteren? Wat zijn de fiscale risico’s als je zzp’ers inschakelt, en hoe zijn deze te beperken? En hoe kun jij profiteren van fiscale voordelen zoals de milieu- en energieaftrek? En ook efficiëntie en kwaliteit zijn in de logistiek branche essentieel. Hoe houd jij bijvoorbeeld grip op de urenverantwoording van personeel? En hoe houd je rekening met rij- en rusttijden van je personeel en hoe beloon je chauffeurs op verschillende manieren voor het werk dat zij verrichten? Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vragen waarbij wij je kunnen ondersteunen. Door één van onze experts jouw onderneming en processen regelmatig en consequent onder de loep te laten nemen, ontdek je waar nog winst te behalen valt.


ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Wat doet een accountant voor de logistiek en transport sector? Hij/zij…

  • is een volwaardige gesprekspartner waar je actuele vraagstukken mee bespreekt;
  • adviseert je over het doen van investeringen en het terugverdienen hiervan;
  • denkt mee over hoe jij je omzet verhoogt en je kostprijs verlaagd;
  • berekent hoe je uitgaven zijn verdeeld en vergelijkt dit met de benchmark.

wat zijn de voordelen van een accountant gespecialiseerd in de transport branche?

  • Je beschikt over specialistische kennis en ervaring op het gebied van belastingregels (nationaal en internationaal);
  • Je weet hoe je kunt inspelen op de tarievendruk en hoe je omgaat met personeelstekort;
  • Door de ervaring van je adviseur brengen jullie samen de supply chain in beeld. Je krijgt advies over hoe je deze kunt optimaliseren door je financiële middelen slim in te zetten.

Wat doen we voor jou?

Benieuwd hoe we jou ondersteunen en adviseren? Neem contact op met ons door te bellen naar 0546 – 62 99 00 of te mailen naar info@hendriksen.nl. Vraag daarnaast eenvoudig een vrijblijvend adviesgesprek aan via de onderstaande knop.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.