Horeca administratiekantoor


Ben jij horecaondernemer en op zoek naar een boekhouder/accountant die weet waar jij het over hebt? Wij zijn een gespecialiseerd horeca administratiekantoor. Je wordt volledig ontzorgd, want wij regelen de boekhouding voor je. Jij hebt ideeën en wij denken met je mee hoe we jouw horecaonderneming naar een hoger niveau tillen. Hoe manage je bijvoorbeeld je voorraad en hoe ga je om met flexibele contracten? Door dashboards te gebruiken krijg jij snel en duidelijk inzicht. Jij probeert dagelijks je gasten te verrassen, wij verrassen jou door een stap extra te doen. Kom eens langs voor een goed gesprek onder het genot van koffie of thee die voor de verandering eens voor jou wordt ingeschonken.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Horeca boekhouding = maatwerk

Geen horecaonderneming is hetzelfde. Er komen veel uitdagingen op je pad als horecaondernemer, en iedereen gaat hier anders mee om. Maar wat iedere horecaondernemer wil, is  gasten entertainen en een leuke tijd bezorgen. Het doen van de administratie is daarom vast ook voor jou een moetje en niet iets waar jij je graag mee bezig houdt. Het inschakelen van een horeca boekhouder is dan de oplossing.

Geef je administratieve zaken uit handen en richt je op de zaken waar jij energie van krijgt. Wij kennen jouw branche van binnen en van buiten en we kunnen je hierdoor perfect helpen om alles op orde te maken en houden. Wil je niet alles uit handen geven? Geen paniek, door het automatiseren van je boekhouding kun je veel aspecten van de administratie zelf uitvoeren, de puntjes op de “i” regelen wij voor je.

De voordelen

  • Waar je ook bent, je hebt altijd toegang tot je administratie.
  • Je hebt 24/7 inzicht in de financiële situatie van jouw onderneming
  • Maak facturen online en verstuur je ze digitaal naar je klant.
  • Snel inzicht in van wie jij nog geld moet krijgen
  • Koppel je bankrekening en heb altijd een actueel overzicht
  • Het boekhoudprogramma leest de bankafschriften in.
  • Bespaar tijd en verklein de kans op fouten

Anders nog iets? Jazeker!

  • Bonnen en facturen scan je eenvoudig in en deze worden meteen in de administratie opgenomen;
  • Elke avond zie je exact wat je omzet die dag was zonder dat je hier uren voor hoeft te zitten;
  • Je bent geen tijd meer kwijt aan het doen van btw aangifte of het maken van jaarrekeningen;
  • Stuur bij als het moet doordat je inzicht hebt in je marges. Jij ziet precies welke cijfers je draait en weet hoe je hier op moet reageren.

Horeca administratiekantoor Hendriksen geeft duidelijkheid want daar houden we van!

Door een persoonlijke offerte waarbij rekening wordt gehouden met al je wensen, heb je duidelijkheid over de kosten. We zijn open en eerlijk in onze manier van communiceren en zeggen je waar het op staat.

Heb je tussendoor vragen? Geen probleem, bij ons is er ruimte om vragen te stellen zonder dat je hiervoor meteen een factuur toegestuurd krijgt. Is je vraag complexer en gaat er meer tijd in zitten? Dan geven we dit vooraf aan zodat jij weet waar je aan toe bent. Vraag hieronder een adviesgesprek aan om te kijken hoe wij jou helpen en hoe we samen voor meer inzicht en meer rendement zorgen voor jouw horecaonderneming.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

D. (Dennis) Priekaar AA

Adviseur MKB