Horeca boekhouder


Ben jij horecaondernemer en op zoek naar een boekhouder die weet waar jij het over hebt? Wij zijn een gespecialiseerd als horeca boekhouder. Wij helpen jou met je boekhouding door je volledig te ontzorgen. Daarnaast denken we mee hoe we jouw horecaonderneming naar een hoger niveau kunnen tillen. Hoe kun je bijvoorbeeld je voorraad managen en hoe ga je om met flexibele contracten. Door dashboards te gebruiken krijg jij snel en duidelijk inzicht. Jij probeert dagelijks je gasten de verrassen, wij willen jou graag verrassen door een stap extra te doen. Dus kom eens langs voor een goed gesprek onder het genot van koffie of thee die voor de verandering eens voor jou wordt ingeschonken.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Horeca boekhouding = maatwerk

Geen horecaonderneming is hetzelfde. Er komen veel uitdagingen op je het pad als horecaondernemer, en iedereen gaat hier anders mee om. Maar wat iedere horecaondernemer wil, is  gasten entertainen en een leuke tijd bezorgen. Het doen van de administratie is daarom vast ook voor jou een moetje en niet iets waar jij je graag mee bezig houdt. Het inschakelen van een horeca boekhouder is dan de oplossing. Geef je administratieve zaken uit handen en richt je op de zaken waar jij energie van krijgt. Wij kennen jouw branche van binnen en van buiten en we kunnen je hierdoor perfect helpen om alles op orde te maken en houden. Wil je niet alles uit handen geven? Geen paniek, door het automatiseren van je boekhouding kun je veel aspecten van de administratie zelf uitvoeren, de puntjes op de “i” regelen wij voor je.

De voordelen

  • Waar je ook bent, je hebt altijd toegang tot je administratie.
  • Je hebt 24/7 inzicht in de financiële situatie van jouw onderneming
  • Maak facturen online en verstuur je ze digitaal naar je klant.
  • Snel inzicht in van wie jij nog geld moet krijgen
  • Koppel je bankrekening en heb altijd een actueel overzicht
  • Het boekhoudprogramma leest de bankafschriften in.
  • Bespaar tijd en verklein de kans op fouten

Anders nog iets? Jazeker!

  • Bonnen en facturen scan je eenvoudig in en deze worden meteen in de administratie opgenomen;
  • Elke avond zie je exact wat je omzet was zonder dat je hier uren voor hoeft te zitten;
  • Je bent geen tijd meer kwijt aan het doen van BTW aangifte of het maken van jaarrekeningen;
  • Stuur bij als het moet doordat je inzicht hebt in je marges. Jij ziet precies welke cijfers je draait en weet hoe je hier op moet reageren.

Hendriksen geeft duidelijkheid want daar houden we van!

Bij Hendriksen weet je precies wat onze diensten gaan kosten. We maken een persoonlijke offerte en nemen al je wensen en verwachtingen hierin mee. We zijn duidelijk en eerlijk in onze manier van communiceren en zeggen je waar het op staat.

Heb je tussendoor vragen? Geen probleem, bij ons is er ruimte om vragen te stellen zonder dat je hiervoor meteen een factuur onder je neus krijgt. Is je vraag complexer en gaat er meer tijd in zitten? Dan geven we dit vooraf aan zodat jij weet waar je aan toe bent. Vraag hieronder een adviesgesprek aan om te kijken hoe wij jou kunnen helpen en hoe we samen voor meer inzicht en meer rendement kunnen zorgen voor jouw horecaonderneming.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

D. (Daniël) Van Broeck AA

Kantoorleider

D. (Dennis) Priekaar AA

Adviseur MKB