Administratiekantoor Almelo


Zoek jij een administratiekantoor in Almelo? Een georganiseerde administratie geeft je de mogelijkheid om gestructureerde en gegronde keuzes te maken die je bedrijf ten goede komen. Waarom besteed je hier meer tijd aan dan nodig? Door je boekhouding te automatiseren en processen te optimaliseren bespaar je tijd en geld. Samen met jouw adviseur bekijk je de mogelijkheden om je administratie te structureren en organiseren. Daarnaast helpt hij of zij je met het maken van gegronde financiële keuzes. Je wordt ontzorgd en richt je op wat echt belangrijk is, namelijk ondernemen!

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Jouw administratiekantoor in Almelo is altijd dichtbij

Jij hebt behoefte aan een bedrijf die voor jou de boekhouding verzorgd. Je bedrijf groeit, je hebt vragen of de boekhouding neemt meer tijd in beslag dan je wilt. Dan zijn wij er. Of het nu gaat Of het nu gaat om loonadministratie, jaarrekeningen of belastingaangifte, jouw adviseur helpt je op al deze vlakken. Met in-house specialisten hebben jij en je adviseur altijd toegang tot specialistische kennis en expertise. We automatiseren je administratie met de mogelijkheid om het grootste gedeelte zelf in de hand te houden of we nemen je administratie volledig uit handen. We leren jou graag kennis via een adviesgesprek, of bel voor vragen naar 0546 – 62 99 00.

Administratiekantoor voor starters in Almelo

Als starter heb je behoefte aan zekerheden en antwoorden op vragen. Het starten van je onderneming is al spannend genoeg en iedere vorm van zekerheid die wij je bieden, geeft jou het vertrouwen dat je juist nu zo hard nodig hebt. Het is belangrijk om als starter de eerste jaren gebruik te maken van alle regelingen waar je recht op hebt. Denk hierbij aan de zelfstandigenaftrek en startersaftrek. Het levert (startende)ondernemers al snel honderden euro’s per maand op door de administratie uit te besteden aan professionals zoals Hendriksen. Neem contact met ons door te bellen naar 0546 – 62 99 00 voor meer informatie of vraag een adviesgesprek aan.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Een overzichtelijke boekhouding en een zorgvuldige administratie

#1 ONLINE BOEKHOUDEN

Gebruik de administratieve software die wij online aanbieden. Een groot voordeel hiervan is dat je geen eigen software hoeft aan te schaffen. Je beschikt altijd over de laatste versie en bij updates regelen wij alles voor je. Daarnaast zijn al je gegevens extreem goed beveiligd en dat geeft natuurlijk rust.

#2 SCAN EN HERKEN

Heb jij ook nog een bureau vol met papieren en een administratie waar geen structuur in te krijgen is? Met Scan en Herken scan je de binnenkomende facturen met je smartphone/tablet. Vervolgens schiet je ze in je online omgeving en wordt alles automatisch doorberekend en verwerkt. De software herkend de facturen en boekt ze op de juiste plekken. Ondertussen houden wij een vinger voor je aan de pols en zijn we er voor je als je vragen hebt. Log hier eenvoudig in bij onze online dienst, scan en herken.

#3 BANKKOPPELING

Jouw bank(en) zijn probleemloos 1-op-1 te koppelen aan de online software. Zo wordt elke boeking op hetzelfde moment doorgeboekt in de administratie. Deze functie is super veilig en ontzorgt je nog meer, zodat jij je aandacht kunt richten op je onderneming en de toekomst hiervan.

#4 DASHBOARD

Met het dashboard lees jij je administratie een stuk gemakkelijker en overzichtelijker. Visionplanner geeft met kleuren, grafische tabellen en cijfermatige overzichten in één oogopslag een beeld van de financiële status van jouw bedrijf. Samen met je adviseur bespreek je periodiek de overzichten en weet jij precies welke financiële keuzes slim zijn om te maken of wat je nu juist (nog) niet moet doen.

Download voor meer hulp en advies onze Hend-Out Specials.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Accountant Zwolle, Accountant Raalte, Accountant Wierden, accountantskantoor almelo

J. (Jan) Gerritsen Mulkes AA/RB

Adviseur MKB

Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief