Administratiekantoor Zwolle


Zoek jij een Administratiekantoor Zwolle?  Bezoek dan eens ons kantoor in Almelo. Wij hebben meerdere vestigingen om altijd dicht bij onze ondernemers te zitten. Om je volledig te kunnen focussen op je onderneming is het belangrijk dat je geen stress ervaart van je administratie. Niet iedereen vind het bijhouden van de administratie leuk. Echter is het wel iets wat gedaan moet worden en wat erg belangrijk is om je onderneming in de goede richting te sturen. Wij helpen we je daarom graag om je administratie op een gemakkelijke manier bij te houden zonder gedoe. Van de opzet van een administratie tot en met het verwerken van alle gegevens. In slechts 4 stappen brengen we je naar orde, overzicht en inzicht. Onze specialisten staan altijd voor je klaar met persoonlijk advies. Onze missie is klanten inspireren en motiveren door kennis te delen en verder te kijken dan de cijfers die op je jaarrekening te zien zijn.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

Is het bijhouden van je administratie niet je hobby?

Hendriksen is ontstaan vanuit een passie voor ondernemen. Ondernemerschap zit in ons bloed. Wij weten door onze eigen ervaringen wat ondernemers nodig hebben. Dus ben jij op zoek naar een administratiekantoor in Zwolle? Administratieve dienstverlening is maatwerk, dat begrijpen wij als geen ander. Wij helpen je graag verder om je administratie op orde te houden en zicht te krijgen. Samen analyseren we je resultaten en denken we mee hoe je meer kunt halen uit je bedrijf.

#1 ONLINE BOEKHOUDEN

Je kunt gebruik maken van administratieve software die wij online aanbieden. Een groot voordeel is dat je geen eigen software hoeft aan te schaffen. Je beschikt altijd over de laatste versie en bij updates regelen wij alles voor je. Daarnaast zijn al je gegevens extreem goed beveiligd en kun je met een gerust hart je onderneming naar een hoger niveau tillen.

#2 SCAN EN HERKEN

Geen bureau vol met papieren en een administratie waar geen structuur in te krijgen is. Met Scan en Herken kun je de binnenkomende facturen scannen met je smartphone/tablet. Vervolgens schiet je ze in je online omgeving en wordt alles automatisch doorberekend en verwerkt. De software herkend de facturen en boekt ze op de goede plekken. Ondertussen houden wij een vinger voor je aan de pols en zijn we er voor je als je vragen hebt. Log hier eenvoudig in bij onze online dienst, scan en herken.

#3 BANKKOPPELING

Jouw bank(en) zijn probleemloos 1-op-1 te koppelen aan de online software. Zo wordt elke boeking op hetzelfde moment doorgeboekt in de administratie. Deze functie is super veilig en ontzorgt je nog meer, zodat jij tijd hebt voor belangrijkere zaken.

#4 DASHBOARD

Met het dashboard lees je je administratie ook nog eens een stuk gemakkelijker. Visionplanner geeft in kleur, grafisch en cijfermatig in één oogopslag, aan hoe jouw bedrijf ervoor staat. Jouw Hendriksen-adviseur bespreekt de resultaten periodiek met je.

Download voor meer hulp en advies onze Hend-Out Specials.

ADVIESGESPREK AANVRAGEN

M.M. (Mathijs) Loohuis AA

Kantoorleider

D. (Daniël) Van Broeck AA

Kantoorleider

A. (Arjan) Winkelman AA

Kantoorleider

H. (Henrik) Bril AA/RB

Kantoorleider

J. (Jan) Gerritsen Mulkes AA/RB

Kantoorleider

H. (Henry) Horstman AA

Kantoorleider

Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief